Nu kan du skapa enkäter och skicka till dina klienter för att få svar på frågor och göra uppföljningar.
Det finns möjlighet till två olika typer av enkäter:
- Engångsenkäter där du kan ställa frågor du behöver svar på vid ett enstaka tillfälle.
- Veckoenkäter (check-in) där du ställer frågor som du vill följa upp kontinuerligt.
När man skapar en enkät så kan du välja mellan dessa alternativ:
- Fråga med gradering: Här måste du ställa en fråga som kan besvaras med en gradering från 1-7 där 1 är ”Dåligt” och 7 är ”Mycket bra”.
- Fråga med fritextfält: Här kan du ställa frågor som klienten ska besvara med text.
- Kommentarer: Här kan du exempelvis skriva en uppmaning, påminnelse eller något peppande.
Klienterna tar emot och besvarar enkäten i appen. Du ser svaret och får statistik i Klientöversikten och under Enkäter.